Stage Mallorca - Reisverslagen van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu Stage Mallorca - Reisverslagen van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

Stage Mallorca

ik kom in een animatie team en ik ga ervoor zorgen dat de gasten een leuke vakantie krijgen. dat doe ik door middel van shows, knutselen met de kinderen, sporten, spelletjes, dans en theater.

het is voor alle soorten doelgroepen. er komen veel verschillende touristen. duitsers, engelsen, fransen en nederlanders.

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2011

ik wil nog niet naar huis!

31 Juli 2011

topweek gehad!

18 Juli 2011

Geweldig!!

06 Juli 2011

gekkenhuis!

26 Juni 2011

drukte!!
Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21993

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: