gekkenhuis! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu gekkenhuis! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

gekkenhuis!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

06 Juli 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!

dankjewel voor al jullie leuke reactie. helaas heb ik niet altijd tijd om er op te reageren. sorrie hiervoor!

het is hier nu een gekkenhuis! het hoogseizoen is begonnen, we werken ons kapot en als klap op de vuurpijl is onze head entertainer ontslagen! en waarom, omdat hij altijd de muziekk te hard aanzet! nou sorrie hoor maar dat is echt geen reden om iemand te ontslaan midden in het hoogseizoen. de directeur is gek in zijn hoofd. hij was over een aantal dingen niet tevreden, maar ik weet zeker dat deze verandering het niet beter gaat maken. alleen maar slechter.

gister is mark opgehaald en hebben ze een nieuwe head entertainer gebracht. georgie.hij is half italiaans en half belgisch. dus ik kan gewoon nederlands met hem spreken. datis wel fijn. hij is 33 jaar. een heel stuk ouder dan de rest van ons maar tot nu toe lijkt hij me wel aardig. we hebben hem alleen nog niet in het werk mee gemaakt. dus ik ben benieuwd. het is wel heel vervelend want nu moeten we aan een nieuwe baas wennen met andere regels, en we moeten ook allemaal nieuwe shows leren waar we eigenlijk helemaal geen tijd vooor hebben omdat het hoogseizoen al is begonnen. dus ik ben echt benieuwd hoe we dit gaan doen.

ik heb ook weer een paar foto's geupload van onze vampire show. helaas kunnen we die nu niet meer doen zonder mark.

spreek jullie snel weer!!
xxx

• 13 Juli 2011 - 07:57

Hanneke:

Hoi Leonie,
    Tijd niet "gesproken" kijk eens op je facebook en dan naar het berichtje van Erik: er is gezinsuitbreiding! Een meisje: Nora.
    Volgende week is oma jarig, we vieren het zondag in het zwembad! Duim jij voor Spaanse temperaturen?
    Groetjes, Hanneke

• 15 Juli 2011 - 19:36

Tomes:

hee lieverd

alles goed?
    nog even en dan kom ik je opzoeken heb er zo veel zin in om je weer te zien.

wel vervelend zeg dat je nu in een keer een anderen head entertainer hebt, dat is zeker wel weer wennen zijn voor je. nou ja zal wel goed
    komen.

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Totaal aantal bezoekers 22005