ik wil nog niet naar huis! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu ik wil nog niet naar huis! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

ik wil nog niet naar huis!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

22 Augustus 2011 | Spanje, Madrid

hallo!!!

wauw dat was weer een tijd geleden!! dat komt ook omdat ik het vrij druk heb gehad. in het hotel is het nu een stuk rustiger, maar nu zijn we als team meer aan het ondernemen. dus we gaan vaak met z'n allen naar het strand, vaak uit, en gister zijn we naar een waterpark geweest! echt super gezellig!!

ook zie ik er echt heel erg tegenop om naar huis te gaan. ik heb het hier zo naar mijn zin, vooral de laatste paar weken, dat ik hier echt niet weg wil!

owjja, alex was jarig vorrige week! ze is 22 geworden en we hadden een suprise party georganiseert. in hawaaiaanse stijl! echt super leuk want ze had niks in de gaten! ik zal er foto's van op internet zetten.

ook is papa vorrige week langs geweest. dat was ook heel gezellig. poeh wat zijn er toch weer veel dingen gebeurt. en 2 september ga ik weer met het vleigtuig terug naar het koude kikkerland. zal wel weer even wennen zijn! ik hoop dat ik niet ziek word.

nouja dat was het weer vandaag.ik zal er een aantal foto's bij zetten!

kuskus!!

  • 22 Augustus 2011 - 17:37

    Leonie Schrijen:

    shit. ik was 32 foto's aan het uploaden maar het internet had er geen zin meer in. dusja jullie moeten wachten voor de andere foto's tot ik thuis ben! is nog maar 1,5 week ;)

    chiaauu!!! xxxx

  • 23 Augustus 2011 - 02:58

    Ellen:

    Ha, zit ik naar die foto's van de Hawaii party te kijken, en kijkt Andrew opeens naar SpongeBob op tv... en ik denken, waarom moet ik nu aan die gele vierkant denken, maar dat was vanwege de pineapple.
    Leuke foto's , en tja,, aan alles komt een eind.

  • 23 Augustus 2011 - 12:13

    Hanneke:

    Hoi Leonie,
    Jammer dat het er bijna opzit. Maar je kunt nog lekker anderhalve week genieten. Hier is het inderdaad prutweer. Neem maar een beetje van de Spaanse zon mee, dan kunnen we er ook nog van genieten!
    Vorige week waren we in Monnickendam: op kraamvisite want Suzanne en Erik waren daar met de kinderen. Het zijn twee lieve schatjes!
    Veel liefs, Hanneke

  • 30 Augustus 2011 - 21:24

    Joke Guliger:

    Jeetje, dat het er al bijna op zit. Had een tijdje niet gekeken, ben zelf naar Amerika geweest met mijn zoon en schoondochter en megan&Niek, was superleuk om met zijn allen weer bij elkaar te zijn.
    Jij hebt het ook naar je zin gehad zo te lezen. Op de Wielerbaan is afscheid genomen van het animatieteam maar dat was heel anders dan vorig jaar, dat was toen echt een afscheidsfeest.
    Ik wens je een fijne thuiskomst, zal wel weer wennen zijn qua klimaat.
    Groetjes,
    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 1236
Totaal aantal bezoekers 22005

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: