drukte!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu drukte!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

drukte!!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

26 Juni 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!!

zo dat was alweer een tijdje geleden. dankjewel vooor alle leuke reactie's!

ten eerste is ons team nu eindelijk compleet! we zijn met z'n achten. 5 meisjes en 3 jongens. dus dat betekent dat we nu eindelijk goed kunnen beginnen met de shows oefenen enzo. en dat doen we ook! lekker tot 2 uur in de nacht door om te oefenen! pff ben soms echt doodop. vooral aan mijn lichaam kan ik het merken dat het niet genoeg rust krijgt. maar waarscheinlijk moet ik gewoon aan dit nieuwe ritme wennen en gaat het vanzelf beter.

er is geen nederlands meisje gekomen helaas. vind ik wel jammer. maar er is een duits meisje gekomen (angie) en daar kan ik het wel heel goed mee vinden. ze zit vaak met mij in de miniclub. dan hebben we nog een ander nieuw meisje Lucia. ze komt uit tjechie (het zal ook eens niet zo zijn) en het ergste van al is dat ze geen engels spreekt. vrij lastig om mee te communicieren dus. en er word dus vaak in het tjech/slowak gepraat. heel irritand. maarja wat doe je eraan. ook is het meisje niet zo slim en heel erg met haar uiterlijk bezig. ze heeft nu al de bijnaam barbie dus ik ben benieuwd wat dit seizoen haar gaat brengen.

ook is het echt veel werken. ik werk gemiddelt 15 uur per dag en ik merk wel dat mijn lichaam dat niet gewend is. ook het vele dansen op een dag ( 4 uur gemiddelt) eist zijn tol. ik heb vaak spierpijn en bij mijn collega's beginnen er blesures te komen. ik hoop niet dat dat bij mij gaat gebeuren! ik had helaas wel van de week dat ik aan het dansen was in een show op blote voeten (african show) en dat ik in een nietje sprong. deed behoorlijk zeer. maarja moest wel door dansen. dus heb de halve dans met een nietje in mijn voet gedanst. niet echt een prettig gevoel moet ik zeggen.

ook doen we heel veel leuke dingen hoor! zoasl vrijdag avond waren we met z'n alle uitgeweest in Lollipop waar Mark die avond dj moest zijn. was heel gezellig. ook kwam er die avond een stripper (vrouwelijk) en wie werd er uitgekozen om op de stoel te zitten?? ikke naturrlijk. hahaha ik heb me kapot gelachen. ze is bijna alle leden van ons t3eam afgegaan en we hebben ons goed vermaakt. ik heb nog nooit zo hard gelachen!

gisteravond zijn we met z'n alle naar het strand geweest. we hadden een aantal flessen drank meegenomen en hebben ons goed vermaakt. alleeen begon het om 3 uur toch wel erg koud te worden en ben ik naar het appartement gegaan.4 mensen van mijn team waren nog gebleven tot de zonsopgang. volgende keer wil ik dat ook doen want dat lijkt me wel heel mooi om te zien. maar dan neem ik wel een paar dikke denkens mee.

vandaag had ik lekker vrij en heb ik veel geslapen. ik was kapot. en dan morgen er weer een week tegenaan. gaat wel weer goe dkomen denk ik.

ook doe ik er weer wat nieuwe foto's bij. van de miniclub, van de poolparty en van mijn nieuwe team.

spreek jullie snel weer!!
Liefs!

  • 27 Juni 2011 - 04:19

    Ellen:

    Hee, je hebt nog helemaal niets gezegd over heimwee! Renee begint het nu na een maand behoorlijk kwaad te krijgen en wil dus naar huis, en ik denk dat ze haar internship dus gaat verkorten. Ik zie dat jij nog 67 dagen van het einde weg bent...Pffff...
    Enne, wat ziet dat er eng uit in die plastic ballen, brrr, zou niks voor mij zijn!

  • 27 Juni 2011 - 15:47

    Mama & Esther:

    @Ellen: Leonie en heimwee? Vergeet het maar! Als het 1 september is zegt ze: "moet ik nu alweer naar huis?"

    Leonie, veel plezier met je kids en bodypaint. Ik wed dat er een heel stel jaloers zijn!

    Kus, mama

  • 28 Juni 2011 - 20:44

    Tomes:

    hee lieverd.je hebt het wel druk maar ik lees en zie dat je het leuk hebt. die bal op het water lijkt me ook wel wat. vind het fijn om te lezen dat je het daar leuk hebt. en mooi dat je het goed kunt vinden met je huisgenoot, je had het anders kunnen treven.

    ik moet zelf nog een aantal reflecties verslagen maken en dan ben ik ook door naar het 2de jaar. en dan mag ik weer aan de bak met stage lopen :).

    nou lieverd nog heel veel plezier in mallorca. love you xxx

  • 05 Juli 2011 - 13:09

    Albertine Potter Van Loon:

    hee leo!
    Leuke foto's joh!
    Ik heb nu net ook mijn blog gemaakt en je als vriend uitgenodigd!
    Tot je volgende verslag!
    xx

  • 05 Juli 2011 - 13:09

    Albertine Potter Van Loon:

    ps : vooral die foto van jou met al die kleurtjes verf is erg leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 22005

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: