nieuw hotel! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu nieuw hotel! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

nieuw hotel!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

13 Juni 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!

zo dat is weer een tijdje geleden maar er is echt heel veel gebeurt!
die donderdag nadat ik het vorrige verslag had geschreven werd ik door Sanaa opgebelt
dat ik die volgende dag al naar het nieuwe hotel zou gaan! ik was natuurlijk helemaal
overdondert!
en mijn collega's ook! dus die avond even flink gefeest om een beetje afscheid te kunnen nemen.
de volgende dag kwam Sanaa me ophalen en had ze Abigail (meisje waarmee in de eerste week
in een apartement zat in alcudia) meegenomen want die zou mijn plaats overnemen in hotel
Mallorca beach. ze is nu trouwens alweer weg daar want ze had het niet naar haar zin.

toen ik hier aankwam in het hotel heb ik kennis gemaakt met al mijn team genoten en mijn
head entertainer (Mark) bleek een nederlander te zijn! en nog leuker, hij komt uit wageningen!
en hij heeft op dezelfde opleiding gezeten als ik zit! we kennen allemaal dezelfde mensen
maar hadden elkaar nog niet eerder ontmoet! hoe grappig!
dan hebben we nog Alexandra. meisje van 23 jaar en komt uit Slowakije. Myrka van 28 jaar
ook uit slowakije maar die is nu vervangen door katke, ook uit slowakije (waar anders haha)
en zij is 22 jaar. dan hebben we van de jongens Thomas, hij is uit tjechie en is 23 jaar.
en jordi 23 jaar van Bulgarije. allemaal oostblokkers dus! en ze kunnen bijna allemaal
dezelfde taal praten dus het meeste van de tijd heb ik geen idee waar ze het over hebben.
dat is wel vervelend. en ik vind het ook wel onbeschoft. mark en ik zeggen zo vaak dat ze
engels moeten praten omdat iedereen dat verstaat maar soms vertikken ze dat gewoon. gelukkig
komt er woensdag een nederlands meisje! daar kijk ik echt naar uit. heb ik ook iemand om mee
in mijn eigen taal te praten.

omdat myrka weg ging heb ik in 3 dagen alles over de miniclub moeten leren. en nu moet
ik alles in mijn eentje doen. dat is echt moeilijk want ik heb dit nog nooit eerder gedaan
en ze hebben telkens themadagen en de activiteiten moeten daarbij passen. ook spreek ik
nauwelijks duits en zijn er hier heel veel duitse kinderen. dus dat is best lastig.
maar ik moet zeggen dat mijn duits wel erg vooruit is gegaan de laatste week.
ik weet nu een stuk meer duitse woorden als eerst. alleen zinnen maken is nog wel erg
lastig.

ook doen ze hier 3 shows per week. en het is echt heel lastig om al die dansen is zo'n
korte tijd te leren. dus ik ben nog niet echt zeker van mezelf op het podium. ook
zijn bijna alle leden van het team echte dansers en danseressen. en daar kan ik natuurlijk
niet tegen op. zaterdag moesten we even snel iets improviseren voor de avond show want Mark
was ziek geworden dus we konden geen moulin rouge doen. hebben we in 1 middag een show in
elkaar gezet met z'n 4en. ik moest 2 dansen leren en ik heb 2 liedjes gezongen. het ging
ok. maar omdat we maar 2 uur hadden gehad om te kunnen oefenen zaten er nog wel veel fouten
in. maarja als we die dansen vaker gaan doen zal het wel beter worden.

ik hoop dat het in nederland ook allemaal goed gaat en ik vind het altijd heel erg leuk om
jullie reacties te lezen. helaas heb ik niet zoveel tijd om iedereen terug te schrijven.
sorrie daarvoor!

ByeeByeee!!!! xxxx

  • 13 Juni 2011 - 19:00

    Ellen:

    Gelukkig zie jij er helder uit op elke foto! Dat kan ik niet zeggen van je collega's hoor! Je krijgt ook al een lekker kleurtje! Nog 81 dagen, dat klinkt nog als veel! Ga zo door!

  • 14 Juni 2011 - 19:50

    Mama:

    Ha die Leonie, hier gaat alles okee, we gaan nu aftellen naar de vakantie (nog 19 dagen).
    Weer even wennen in een nieuw hotel. Ik hoop voor jou dat het klikt met het Nederlandse meisje, krijg je eindelijk gezelschap..
    Kusjes, mama

  • 15 Juni 2011 - 12:54

    Tomes:

    hee popje je hebt het wel naar je zin zie ik. leuk dat je het zo gezellige hebt. je hebt wel lange dagen daar zeg. moeten snel maar weer even skypen. en wanneer ik er ben gaan we ook even een feestje bouwen op 25juli. xxx love you kippetje

  • 17 Juni 2011 - 19:50

    Tomes:

    leuke foto's ja lieverd vooral die ene waar je alleen op staat waar je dat zwarte jurkje aan hebt. duiveltje van me love you xxx

  • 20 Juni 2011 - 15:18

    Albertine:

    Jee Leo!

    Gaaf dat je ook aan het zingen bent! Je bent echt door je stage een goede stage aan het opbouwen, zeker als je nog altijd musicals wil gaan doen. Het ziet er op de foto's heel leuk uit. En denk eens even hoe internationaal je nu wordt. Je Engels is al bijgewerkt, nu ook je Duits en van het Bulgaars, of wat de oostblokkers ook spreken, zal je ook zeker dingen meepikken! En de contacten die je in het buitenland hieraan overhoudt! Te gek hoor!
    In Nederland gaat het allemaal goed, veel regen de laatste tijd maar vandaag weer lekker zon. Maar nog veel belangrijker: De examenuitslagen.
    Afgezien van Michelle(weet je nog, dat meisje met die krullen), zijn we allemaal geslaagd. Natalie is cum laude geslaagd( dus met gemiddeld een 8.0 of hoger) en ik met een 7.7. De examenfeestjes beginnen hier dus op gang te komen en overal hangen de vlaggen met rugzakken buiten.
    Hopelijk heb jij het ook heel erg naar je zin!(zo klinkt het in ieder geval wel ;) )
    Ik ben wel jaloers hoor! Ik zou ook al wel in het buitenland willen zitten!

    Heel veel plezier verder nog!

    liefs!!

  • 25 Juni 2011 - 08:14

    Mijnie:

    Wow lekker druk zeg :p maar het is dus allemaal wel beter daar in het hotel? Superfijn dat er een Nederlands meisje komt!! Kun je toch lekker nageltjes lakken, maskertjes doen en shoppen haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 22006

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: