Vrij! :D - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu Vrij! :D - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

Vrij! :D

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

02 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Hallo Allmemaal!!

jaajaa ik heb weer weekend. en natuurlijk, is het bagger weer :( net als ik zoveel zin heb om op het strand te gaan liggen!! het is nu al 4 dagen aan het regenen en onweren en koud :( dusja moest ik maar andere dingen verzinnen om te doen.

dinsdag avond ben ik uitgeweest met peter en chris. dat was nog een hele uitdaging want peter en chris zijn bijna door hun geld heen haha. we zijn door de kroegen straat heen gelopen en overal stonden proppers die ons naar binnen proberden te loodsen. we zijn naar te kroeg gegaan waarvan de propper ons de meeste gratis drankjes beloofden en het was best gezellig. de muziek was zo slecht dat het grappig was haha. van de macarena tot aan grease. en wij als animatie team wisten natuurlijk alle dansen dus dat was wel grappig.

de volgende dag kon ik lekker uitslapen (arme chris en peter want die moesten werken) en ben ik naar Palma geweest. ik heb een buskaart aangeschafd (was gratis omdat ik student ben) en nu kan ik door heel Mallorca met de bus reizen met 50% korting! dus dat is mooi. ik heb nu de kathedraal van binnen bezocht en het is echt heel erg mooi! het lijkt een beetje op de notre dame maar dan kleiner. ik heb een aantal foto's gemaakt maar het was eigenlijk te donker dus je kan het niet zo goed zien. maar als je ooit naar Mallorca komt moet je hem zeker bezoeken!!
daarna heb ik een bagel gegeten in een restaurantje (was heel lekker) ben ben ik gaan shoppen. ondanks de regen en dat ik helemaal doorweekt was, heb ik het best leuk gehad en heb ik een spijkerbroek (maar 20 euro) en een shirt gekocht. die avond heb ik biij peter en chris gekeken en karaoke gezongen.

wat ik vandaag ga doen.. ik heb geen idee. om 1 uur gaan we oefenen voor de sketchshow die ik waarscheinlijk niet eens kan doen. ik ga volgende week vrijdag of zaterdag naar het nieuwe hotel dus ik heb gezegd tegen chris dat we moeten opschieten want ik wil die show wel doen! maar chris is er de hele tijd heel negatief over en wil die show eigenlijk helemaal niet doen. ik snap dat echt niet hoor. hij is onze baas en werkt al 6 jaar in de entertainment maar heeft nog nooit toneel hoeven te spelen, nog nooit hoeven te dansen en nog nooit iets met kinderen hoeven te doen. hij heeft zelfs een hekel aan kinderen en hij is OVERAL negatief over. hij wilt niet eens iets nieuws proberen. wat dat betreft ben ik echt heel blij dat ik naar een ander hotel ga want het begint echt op mijn zenuwen te werken. hij is echt niet de persoon om dit soort werk te doen. en het is ook niet leuk voor peter en mij want wij komen telkens met nieuwe ideen en hij kraakt het telkens af.

maarja over een week ben ik weg dusja nog even volhouden.

spreek jullie snel weer!!

Liefs Leonie

  • 02 Juni 2011 - 10:29

    Mama:

    Nou, valt best mee die foto's. Ik kan wel zien dat het er mooi is!
    Helaas moet ik je vertellen dat al het mooie weer in Nederland is te vinden :))
    Hou je haaks en blijf toch proberen om die show te doen. Toitoitoi

  • 02 Juni 2011 - 17:13

    Tomes:

    het is daar inderdaad erg mooi in de kathedraal. je gaat strax naar een andere hotel en daar kun je wel shows doen dus dat word wel vet denk ik.

    lieverd ik mis je en heel veel plezier in je nieuwe hotel. kippetje van me love you xxx

  • 02 Juni 2011 - 18:41

    Oma Schrijen:

    Hoi Leonie,
    Ik hoor van je vader en van Hanneke je belevenissen via de telefoon. Fijn dat het weer goed met je gaat! Knap dat je dit allemaal onderneemt zo in je eentje. Wel sneu voor Tomes dat hij je moet missen en jij hem! Maar voor je het weet ben je weer thuis. Dan ben je mooi weer een hele ervaring rijker!
    Lieve groetjes van oma Schrijen

  • 03 Juni 2011 - 15:06

    Ellen:

    Groetjes uit Montana van je neven Lars en Andrew en van mij. We blijven je verhalen volgen (en ik vertaal je verhalen voor hun en voor Renee) Doeg.

  • 09 Juni 2011 - 09:31

    Albertine:

    Hee Leonie,
    Wat maak je weer veel mee! Bedankt voor de tip van de kathedraal, daar ga ik zeker naartoe;)
    Hopelijk gaat je nieuwe hotel heel erg bevallen en kunnen daar je plannen allemaal op de planken komen. Maar in zo'n animatieteam zitten klinkt best wel gevaarlijk!:P gebroken lichaamsdelen, opengehaalde voeten, kapotte kleding door gevaarlijke wasmachines en enge dikke vrouwen met kinderachtige mannen ;). Wij hebben in Nederland ook veel regen gehad, maar hier kwam het wel van pas want we hadden in de bossen veel brandgevaar. De examens zijn nu voorbij en volgende donderdag krijgen we de uitslag dus ik zal je op de hoogte houden! Ik ga volgend jaar naar het buitenland (ik weet niet of ik dat al verteld heb) en er beginnen concrete plannen te komen, dus dat is leuk. Natalie gaat waarschijnlijk ook naar het buitenland(maar we gaan niet samen;) ), haar buurman had een oerang-oetan park in Indonesië geloof ik, dus met hem wil ze eens een hartig woordje gaan praten. Met Marlous gaat ook alles goed zover ik weet. Heel er leuk trouwens dat je foto's bij je reisverslagen hebt. Het ziet er heel mooi uit! Hopelijk geniet je hartstikke daar!
    liefs uit Leersum

  • 09 Juni 2011 - 11:33

    Jan En Jacqueline:

    even een test

  • 09 Juni 2011 - 11:36

    Jan & Jacqueline:

    Geniet van het lezen van je verslagen
    erg leuk om zo op de hoogte te blijven. Heel veel succes en hopen maar dat het ander hotel ook gezellig is en dat er veel animo is voor het animatie team. Dikke kus Jan & Jacqueline xxx

  • 24 Juni 2011 - 21:36

    Joke Guliger:

    Mooie foto's Leonie. Het is daar wel heel afwisselend maar ook best wel moeilijk. Je leert er in ieder geval veel van maar je zult Tomes en je familie wel missen.
    Groetjes en nog een fijne stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 22005

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: