op de fiets! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu op de fiets! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

op de fiets!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

08 Mei 2011 | Spanje, Madrid

jeeeh! ik heb een fiets! nu ben ik een stuk mobieler en dat is heel fijn! ik heb een fiets gehuurd en omdat ik bij pro practicas werk kreeg ik ook nog korting. ik betaal maar 75 euro voor 4 maanden! dat is erg netjes denk ik. als ik aan Ameland terug denk waar ik samen met Tomes een tandem ging huren voor 2 dagen, toen waren we 10 euro kwijt.

nu kan ik gaan en staan waar ik wil haha. Peter ging net hardlopen dus ik erachteraan met mijn fiets om hem te choachen. ik dacht: kan ik hem gelijk uitproberen. nou.. uiteindelijk was hij mijn choach! haha! jeetje.. ik snap niet hoe hij dat 3 keer per week kan doen. het was maar 5 km maar ik ben bekaf! berg op, berg af, berg op, berg af! en dat met 30 graden jeetje! dat zijn wij hollanders niet gewend haha!

wat ook heel mooi is, is dat ik vriendjes heb gemaakt met de barman van het internet cafe waar ik nu zit. je moet een drankje betalen en dan kan je hier gebruik maken van het internet. maar nu krijg ik met drankjes gratis en het eten met korting!! dus dat is mooi haha!
het enige wat ik moet doen is zorgen dat de gasten van het hotel hierheen komen om voetbal te kijken en te drinken. nou dat is een kleine moeite toch!

verder gaat alles z'n gangetje en heb ik eigenlijk niet echt veel meer te vertellen haha. was kort dit keer. maar binnenkort komt er vast weer een leuk verhaal!!

kuskus!!

  • 08 Mei 2011 - 16:56

    Ellen:

    Leuk! Berg op, berg af, Ha! Krijg je lekker sterke benen!

  • 08 Mei 2011 - 21:23

    Joke Guliger:

    Hi Leonie,

    Ben vandaag teruggekomen van 17 dagen camping, Spaanse temperaturen hadden we hier, Niek ken je niet meer terug, die doet nu met alles heel uitbundig mee.

    Leuk dat je in Magaluf zit, daar ben ik ook een keer geweest (20 jaar geleden), niet zo ver van het strand, was toen een leuke plaats met ook toen al veel Engelsen.
    Verhuren ze daar geen elektrische fietsen? Knap lastig met die bergjes.
    Voorzichtig met de Sangria en veel succes en de groeten aan Jef.
    Groetjes,
    Joke

  • 09 Mei 2011 - 07:32

    Hanneke&Dirk:

    Lekker dat je nu zo mobiel bent! Geniet ervan! Hier hebben we ook Spaanse temperaturen. We genieten volop, ook met de oma's.
    Veel liefs, Hanneke en Drik

  • 10 Mei 2011 - 20:08

    Mama:

    Leonie de propper...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 22008

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: