Ingeburgerd!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu Ingeburgerd!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

Ingeburgerd!!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

09 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Wauw ik ben nu officieel ingeburgerd in het hotel! ik ben vandaag met werk kleding en al in het zwembad gegooit haha! Peter heeft me er op heel slinkse wijze erin geluisd. het begon allemaal zo:

we waren aan het sjoelen met de gasten en opeens ging peter even weg. ik wist niet waarom maar ik was zo druk bezig met de activiteit dat ik er niet echt op lette. eent tijdje later vroeg peter of hij mijn mobiel mocht hebben om te kijken hoe laat het was. ik gaf mijn mobiel, hij keek erop en stopte hem in zijn eigen zak. toen had er eigenlijk al een belletje moeten gaan rinkelen maar zo naíef als ik was schonk ik er geen aandacht aan. ik dacht ik krijg hem later wel terug. toen het sjoelen was afgelopen zei peter tegen mij dat hij de spullen wel zou opruimen en dat ik even naar wat gasten moest lopen die aan het zwembad lagen om te vragen of ze meekwamen om te voetballen want dat wilden ze graag. dus ik liep naar ze toe en zei: so you wanted to play football right? ze keken me aan alsof ze geen idee hadden waar ik het over had dus ik begon al te denken dat ik bij de verkeerde mensen was. ondertussen was 1 man die bij hun lag, achter mij gaan staan. hij greep me vast en gooide me zo het zwembad in! ik wist niet wat me overkwam haha! het bleek dus dat peter tijdens het sjoelen dus naar hun was toe gegaan om te zeggen dat ze mij in het zwembad moesten gooien! toen ik daar achter kwam ben ik natuurlijk achter peter aan gegaan en heb hem met mijn NATTE kleren maar een flinke knuffel gegeven om hem te bedanken omdat ik het zo fijn vond dat ik met kleren en al in het zwembad ben beland (uch uch)

verder ben ik vandaag nog eventjes op het strand geweest en gaan we vanavond waarscheinlijk uit met een paar gasten van het hotel. dus ik denk dat dat wel een gezellig avondje gaat worden!

well, talk to you soon!!

ByeeByee!! xxxx

  • 10 Mei 2011 - 11:28

    Hanneke:

    Hoi Leonie,
    Dat ziet er goed uit! Leuke shirtjes en een mooie kamer! Jij ziet er ook goed uit! Je zal het wel heel zwaar hebben, haha!
    Veel liefs, Hanneke@Dirk

  • 16 Mei 2011 - 19:11

    Tomes:

    hee gekke pop ik lees dat je het leuk hebt wel lange werk dagen zeg, maarja als je wat wil moet je er voor gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 22005

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: