Inpakken maar! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu Inpakken maar! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

Inpakken maar!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 April 2011 | Nederland, Amsterdam

jaja, het is bijna zover! ik vind het moeilijk te geloven dat ik over 2 dagen om dit tijdstip gewoon in Mallorca zit! woensdag om half 11 gaat mijn vliegtuig vanaf eindhoven richting la palma Mallorca. mijn vader en tomes brengen me woensdag naar het vliegveld. (dat word huilen!:P)

de eerste paar dagen zit ik met de jongens is een appartement want we hoeven pas 1 mei te beginnen. dus we gaan eerst mallorca een beetje verkennen en we maken er natuurlijk een feestje van!

ik zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn wilde avonturen!

tot over een paar maanden!!

  • 25 April 2011 - 20:55

    Joke Guliger:

    Dag Leonie,

    Heel veel succes en plezier op Mallorca en sterkte met afscheid nemen.Hou je goed. Ik kom af en toe een kijkje op deze site nemen om te kijken hoe jet hebt daar. Welke plaats ga je naar toe?
    Groetjes,
    Joke

  • 26 April 2011 - 17:22

    Leonie Schrijen:

    ik ga naar Magalluf. in hotel Mallorca beach!

    groetjes!!

  • 27 April 2011 - 16:03

    Tomes:

    heel veel plezier lieverd. vind het heel erg dapper van je zo ver in je eentje. maar misschien kom ik nog even langs lopen. het is tenslotte maar een paar km van Nederland. :)

  • 27 April 2011 - 20:43

    Jos Schrijen:

    Leonie heb een goed reis gehad, en heb je kamer al ingericht.
    Hier is het telfoonnr. van Melanie Genovart-Zwager 610639686 en het
    E-mail melgenzwa@hotmail.com

    groeten Jos

  • 28 April 2011 - 07:50

    Hanneke&Dirk:

    Buenos Dios Leonie!
    Ben je goed aangekomen en heb je een leuke kamer? Ik ben nu al benieuwd naar je foto's!
    Veel plezier en veel liefs van ons!

  • 28 April 2011 - 07:55

    Hanneke:

    O ja, nog een tip: zet er een wachtwoord op, anders kunnen ook ongewenste gasten op je site komen.

    Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 22005

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: