weer wat vrolijker! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu weer wat vrolijker! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

weer wat vrolijker!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 Mei 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!!

jeeh ik ben gelukkig weer wat vrolijker!! maar er is weer veel gebeurt. ik zal maar weer bij het begin beginnen ;)

nadat ik mijn vorrige reisverslag had geplaatst ben ik naar palma gegaan om te shoppen! ik heb een jurk, een broek en 2 shirts gekocht. maar ik ben nog steeds bezig om een vergoeding te kunnen krijgen voor mijn verprutste kleding. ik hoop echt dat het gaat lukken! sanaa zei dat ze haar best voor me ging doen.
die avond ben ik nog even langsgeweest bij Jeroen in het panama hotel en ben lekker vroeg gaan slapen.

donderdag heb ik lekker op het strand gelegen en in de zee gezwommen. daarna heb ik geluncht in een superleuk strand tentje aan de boulevard waar ze heerlijke lounche banken hadden en een prachtige tuin waar ik heerlijk tot rust ben gekomen. ik heb mezelf getrakteerd op een heerlijke club sandwich en daar knapte ik echt van op. het is heel fijn om weer eens wat anders te kunnen eten dan het buffet uit het restaurand. (wat elke dag hetzelfde is!) savonds moest ik weer werken en hebben we een hele leuke sangria quiz met de gasten gedaan. ik raakte aan de praat met de winaars 2 engelse jongens (tom en creig) en dat was heel gezellig. creig woont nu voor 3 jaar in Amsterdam en kan een beetje nederlands praten. alleen kan hij de r en de g niet uit spreken dus het klinkt heel schattig haha! hij vertelde dat hij in hoofddorp werkt (daar heb ik gewoont!) en dat hij rontgenapperaten maakt. we hebben nog even geklets en toen ben ik gaan slapen.

toen kwam de vrijdag. omg wat was dat een pechdag! alles ging fout!!!
het begon met de muziek buiten. de speakers werkten niet meer en we konden dus niet onze activiteiten promoten met de microfoon. heel vervelend allemaal. smiddags gingen we waterpolo spelen en we hadden aardig wat spelers. alleen was er een dikke mevrouw in het zwembad met haar kind aan het spelen en ze wilde er niet uit! ze zei: er staat nergens dat dit het waterpolo zwembad is dus ik ga er niet uit! chris en ik hebben haar gelukkig toch kunnen overhalen om het bad te verlaten voor 30 minuten en we konden dus beginnen. ik had tom en creig ook overgehaalt om mee te doen en het was een heel leuk spel. ik was als enige meisje dus ik werd steeds onder water geduwt en omver gegooit haha. maarja als hun niet zachtjes doen, doe ik ook niet zachtjes!! en ik heb 2 goals gemaakt!:D na een tijdje viel onze bal uit het water vlak bij de dikke mevrouw, haar man, en hun kind. ik vroeg of ze de bal wilden terug gooien en het kind pakt vrolijk de bal om het naar ons te kunnen gooien maar haar vader sleurt de bal uit haar handen en zegt: nee je mag de bal niet aan hun geven. ze moeten hem zelf maar halen. hoe kinderachtig!! nouja ik heb de bal zelf maar opgehaalt zodat we verder konden spelen. ik snap dat soort mensen echt niet! op een gegeven moment wilde Creig (onze keeper) de bal vangen. maar dat ging niet helemaal goed! zijn arm schoot uit de kom en hij had erg veel pijn. Chris heeft hem naar de dokter gebracht, maar die kon hem niet helpen dus hij moest naar het ziekenhuis. die hebben z'n arm terug gezet maar helaas heeft hij ook 2 breuken. dus nu is hij 900 (!) euro armer en moet hij 4 weken een soort van mitella dragen. ik heb heel erg medelijden met hem. ook hebb ik mijn voet opengehaalt in het zwembad. ik weet niet waaraan en savonds kregen we alleen nog maar mee ongeluk (het leek wel vrijdag de 13e) de speakers binnen hadden het ook begeven en we konden geen bingo doen en geen show! en of dat nog niet erg genoeg was ben ik ook nog uit mijn (nieuwe!) broek gescheurd!!! bang voor nog meer ongeluk ben ik maar vroeg naar bed gegaan zodat de dag snel vooorbij was. vandaag gaat alles gelukkig veel beter! de speakers zijn gemaakt en we kunnen weer gewoon ons werk doen.

nou dat was het weer voor vandaag!

Liefs Leonie!! xxxx

  • 28 Mei 2011 - 17:16

    Tomes:

    wat een ongeluk dag weer ja lieverd. nou veel plezier nog lieverd, ik hou van je xxx

  • 28 Mei 2011 - 20:13

    Hanneke&Dirk:

    Hoi Leonie, Ik heb je verhaal geprint en ga het straks even lezen. Fijn dat het weer goed met je gaat! De foto's zien er in elk geval goed uit!
    Veel liefs, Hanneke en Dirk

  • 29 Mei 2011 - 14:49

    Mama:

    Hi sweety, weet je al iets van je andere hotel? Of zit je daar al? De foto's zien er heeeeel lekker uit zeg. Ik hoorde van Esther dat ze met Jos ook naar Mallorca komt. He ik had nog een vraag aan je, maar die stuur ik via de e-mail. Kijk je daar ook even op? Kus mama

  • 30 Mei 2011 - 02:53

    Ellen:

    Great avontuur weer, Andrew en ik zijn nu in Montana bij Lars, ik heb net zeer oude foto's van jou zitten bekijken toen je hier met je ouders op vakantie was...Dat is lang geleden, heh?
    Vandaag kreeg Lars zijn diploma! Als ik in Arizona terug ben zal ik ze scannen en opsturen. Doeg.

  • 12 Juni 2011 - 10:03

    Mijnieeee:

    Wow Leo, wat een pech! Hoe is het in je nieuwe hotel? Mail me anders maar hihi ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 21998

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: