weekend! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu weekend! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

weekend!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

12 Mei 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!

jaa ik heb nu een soort van weekend! gister was ik vrij en vandaag een halve dag. ik hoef pas om 8 uur te beginnen vanavond dus dat is mooi.
gisteren ben ik in mijn eentje naar Palma geweest. de hoofdstsd van Mallorca. het is wel gek om dingen in je eentje te moeten ondernemen. alleen in de bus, alleen winkelen, alleen op het terras.. maar ik heb het wel naar mijn zin gehad. Palma is een hele mooie stad en je kan er ook fantastisch winkelen! ook ben ik naar de kathedraal geweest. die is echt gigantisch groot en ziet er echt geweldig uit! (look at the pictures!) ik ben alleen nog niet binnen geweest want daar had ik helaas geen geld meer voor. ( ja mijn geld gaat erg hard. ik kijk uit naar mijn studiefinanciering en mijn eerste loon!)

savonds ben ik naar jeroen geweest in het bermundas hotel in palmanova. is ongevveer 10 min. fietsen. ( misschien nog wel korter want ik was verkeerd gefietst haha!) hij had een show met allemaal sketches en het was echt geweldig leuk om te zien! ze waren echt heel goed! daarna heb ik kennis gemaakt met zijn team ( super leuke mensen waaronder 2 nederlanders en 2 belgen dus ik kon eindelijk weer een nederlands spreken!) en we zijn met zijn allen uitgeweest in BCM dat is DE club van Mallorca. er was een schuimparty en ik heb in tijden niet meer zo gelachen! het is alleen al hilarisch om de mensen in het schuim te zien haha! het schuim stond ongeveer tot aan het plafond! en omdat wij in de entertainment werken mochten we voor 15 euro naar binnen en de rest van de avond zoveel drinken als we maar wilden! we hebben het behoorlijk laat gemaakt en ik ben blij dat ik vandaag kon uitslapen!

nou dat was het weer voor vandaag!

Byeee! xxxx


  • 13 Mei 2011 - 10:50

    Hanneke:

    Hoi Leonie,
    Leuk al die kortingen. Hopelijk hou je genoeg geld over om de kathedraal te bezoeken, want die zal best wel mooi zijn. Alleen staat de foto nog niet op je site, alleen van een zandkasteeltje en de stadsmuur. Die zijn overigens ook wel mooi.

    Groetjes, je tante.

  • 13 Mei 2011 - 12:32

    Leonie Schrijen:

    ja dat klopt.
    ik was mijn foto's aan het uploaden maar toen was mijn batterij leeg. maar nu staan ze erop!!:D

  • 16 Mei 2011 - 18:27

    Jos:

    Het is leuk om te lezen dat er in je eentje er opuit trekt op de fiets ik had dat niet verwacht van je. Dat je geintreseerd ben ik oude steden en kerken.
    Maar wees voorzichtig en let goed op je spullen en op jezelf natuurlijk.
    Nog veel plezier met je stage.

    groeten Jos

  • 16 Mei 2011 - 19:16

    Tomes:

    hee hoi alles lekker daar? zozo cultureel meisje ben je hoor. mooie gebouwen die moeten we maar gaan opzoeken als ik naar je toe kom. lijkt me wel leuk. moet je er maar voor zorgen dat je wat dagen vrij bent.:) xxx love you en nog heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 21996

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: