Morgen beginnen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu Morgen beginnen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

Morgen beginnen!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

01 Mei 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!!

dit is weer mijn laatste dagje vrij. vanavond inpakken, en morgen word ik om 12 uur opgehaalt en naar Msgalluf gebracht en vanaf dan is het: keihard werken!! joepie! ik heb er best wel zin in. ik ben heel benieuwd naar mijn collega's en hoe het hotel is. ik hoop dat ik een beetje kan slapen vanavond want ik vind het echt heel erg spannend!! een aantal mensen zijn vandaag al begonnen en vanavond blijf ik alleen nog met Mariella in het appartement.

Vrijdag avond hebben we koninginnenacht geviert in Twister. het was echt super gezellig! ik heb ook een paar foto's erbij gezet. echt geweldig om die spanjaarden allemaal aan de bitterballen en frikandellen te zien! ook hadden we allemaal behoorlijk veel gedronken. omdat wij van pro practicas zijn was bier 1 euro en twistershots ook 1 euro. njaa dan weet je het natuurlijk wel. ik lag pas om half 7 in mijn bed ( het werd alweer licht buiten) en ik was gister dus ook behoorlijk moe!

verder hebben we het lekker rustig aan gedaan. ik probeer zo veel mogelijk spaans te praten, maar het stadje waar we nu zitten is vrij touristich dus ze beginnen meestal gelijk in het engels te praten.

Tomes lieve schat ik mis je heel erg. Sanaa zei dat het de eerste 2 weken het ergst is en dat het daarna beter gaat dus daar hoop ik maar op, wat dat betreft ben ik blij dat ik morgen met stage ga beginnen want dan ben ik lekker druk bezig. ik hoop dat je snel langskomt! kunnen we lekker op de mooie bounty stranden liggen.

voor de rest: jullie zijn ook altijd welkom op het mooie zonnige Mallorca!!:D

Adios amigos!! xxx

  • 01 Mei 2011 - 22:50

    Tomes:

    nu maar hopen dat Sanaa gelijk heeft over die 2 week. ik zie aan de foto's dat je het leuk hebt daar. xxx love you nu ben je me wel verplicht dat je de volgende keer dat ik je zie ook tot half7 uitgaat met mij.

  • 02 Mei 2011 - 11:38

    Jan & Jacqueline:

    Hai Leonie,
    Heel veel plezier in Mallorca. Hoop dat je ons goed op de hoogte hou van je verblijf daar. Heel veel plezier en ik hoop en ik weet het wel zeker
    dat je menig vacantie kind eeng gewelidige vacantie zal laten beleven.
    Dikke kus van Jan & Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 22004

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: