Acclimatiseren - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu Acclimatiseren - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

Acclimatiseren

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 April 2011 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal!

poeh, nou ik ben er hoor! Mallorca :D het was een hele reis vanaf eindhoven. kwam ik gister op het vliegveld aan, en ik dacht dat ik 20 kilo bagage mee mocht nemen. bleek het maar 15 kilo te zijn! dus ik helemaal in de stress nog een aantal spullen in mijn handbaggage proberen te doen, woog mijn koffer nog 18 kilo. dusja, dat werd bij betalen :S gelijk 60 euro armer.. daar had ik flink veel sangria van kunnen drinken, maarja het is niet anders.

de vlucht ging verder heel voorspoedig. het was gezellig in het vliegtuig samen met de jongens. we kwamen 20 minuten eerder als gepland (kwart voor 1) aan op mallorca dus dat was mooi. alleen toen we op het vliegveld aankwamen was sanaa (onze stagebegeleidster) nergens te bekennen! we dachten: nou die komt vast wat later want wij zijn natuurlijk te vroeg. maar na een uur wachten begonnen we ons toch wel zorgen te maken.we belde haar op en haar reactie was: O MIJN GOD!:O IK DACHT DAT JULLIE PAS OM 4 UUR KWAMEN! IK KOM ER METEEEN AAN! ze had gezegt dat ze in alcudia was dus ze moest helemaal naar de andere kant van het eiland om ons op te komen halen. maar een half uur later was ze er hoor. heeft ze met 170 over de snelweg gescheurd. ze voelde zich zo schuldig dat ze ons vergeten was dat ze ons trakteerde op de mac donalds.en daar protesteerde natuurlijk niemand op tegen!

daarna hebben we nog een ander meisje van het vliegveld opgehaalt en werden we naar ons appartement gebracht in Alcudia. het is een leuk appartementje met een mooi uitzicht op de bergen.we zijn lekker met z'n 5en uit eten geweest en hebben heerlijke tapas gegeten!! er kwam een straat muzikant op het terras gitaar spelen en zingen en hij bleek erg onder de indruk van de jongens! hij zei telkens: I love you, en probeerde Jeffrey zelfs te kussen! daar waren ze natuurlijk niet van gedient en zijn we maar snel weg gegaan haha.

daarna hebben we nog over de boulevard gelopen en kwam Sanaa naar ons toe. ze vroeg of we zin hadden om naar een kroeg te gaan en of ze ons moest afzetten. dat is natuurlijk mooi mee genomen! dus we gingen naar twister en hebben daar gezellig wat gedronken samen met Sanaa. om 1 uur zijn Abigail, Jordy en ik naar het appartement gegaan want we waren echt doodop! Jeffrey en Jeroen waren nog gebleven en hebben zich ook behoorlijk misdragen! ze hadden veel wilde verhalen vanochtend haha!

vandaag zijn we naar het strand geweest en hebben we lekker in de zee gezwommen! en natuurlijk, het kan ook niet anders, ben ik ook alweer verbrand.

morgen avond word er in de club Twister een koninginnedagfeest gegeven en wij zijn natuurlijk van de partij!

ik ga er weer mee stoppen maar binnenkort komen er meer verhalen!

veel liefs, Leonie

  • 30 April 2011 - 21:25

    Tomes:

    leuke foto's ja ik kan wel zien dat je het naar je zin hebt in mallorca. het wordt in nederland weer een stuk kouder in de mei vakantie. bah wou dat ik bij jou kon zijn met dat lekkere weer. :). maar ik kom nog wel langs in mallorca xxx love you kippetje

  • 02 Mei 2011 - 18:57

    Mama:

    hoi leonie, echt een leuke foto op het strand (springen)!
    Mooi wit zand, zon, lekkere temperatuur.... ik ben jaloers!!!!

    Veel plezier en werkze dan he ;-) wij hebben donderdag en vrijdag alweer vrij, lekker 5 mei vieren in Wageningen! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 21999

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: