topweek gehad! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu topweek gehad! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

topweek gehad!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

31 Juli 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!!

en weer een nieuw reisverslag voor al mijn trouwe lezers :P

afgelopen week was heel leuk! het begon vorrige week zondag. het was natuurlijk onze vrije dag en katka, alex, charlie en ik hadden een auto gehuurd. we zijn eerst naar alcudia geweest want katka had daar 2 jaar geleden gewerkt en ze wilde graag zien hoe het nu was in het hotel. het is echt een super mooi hotel en je kan zeker het verschil zien tussen ons hotel met 3 sterren en dat hotel met 4 sterren! was heel mooi om te zien.

daarna zijn we naar formentor gereden naar de bergen. waar we echt een super mooi uitzicht hadden!! we hebben veel leuke foto's gemaakt en een tijdje vana het uitzicht genoten. toen begonnen we toch een beetje honger te krijgen en zijn we naar palma gereden om daar iets te gaan eten in een pizzaria. helaas moest de auto om 8 uur al weer terug zijn, dus na het eten zijn we terug naar calla millor gereden.

toen die avond hadden we nog een feestje in het appartement van thomas en lucia omdat jordi daar naartoe was verhuisd. was ook heel gezellig.

en natuurlijk op maandag kwam... Tomes!!:D ik was de hele dag zo zenuwachtig, en savonds had ik de bus naar magaluf genomen om hem in het hotel te ontmoeten. ik was super blij toen ik hem weer zag en het voelde heel onwerkelijk dat hij zomaar ineens voor me stond terwijl we elkaar 3 maanden niet hadden gezien. hij was samen met zijn moeder gekomen. tomes en ik hadden nog wat gegeten en ik heb hem magaluf laten zien en toen zijn we gaan slapen.

de volgende dag moesten we vroeg op om een auto te huren want ik moest om 1 uur terug in het hotel zijn voor de generale repetitie van mama mia waar we die avond de premiere van hadden. na de repetitie zijn we met zijn 3en naar formentor geweest omdat ik ze het ook wilde laten zien. ze vonden het heel mooi! die avond hadden we dus mama mia en tomes en zijn moeder bleven kijken. de show ging super goed dus we waren allemaal heel blij.

de rest van de week had ik helaas niet zoveel tijd om tomes te zien omdat ik veel moest werken. maar ik heb zoveel mogelijk vrije tijd met hem doorgebracht.
vandaag had ik weer vrij en zijn tomes en ik naar de grotten in ponto christo geweest. het was echt supermooi! als in een droom. helaas was het niet toegestaan om foto's te maken :( daarna zijn we nog naar het strand geweest en om 7 uur (na een heel moeilijk afscheid) is tomes weer naar magaluf vertrokken omdat hij morgen weer naar huis vliegt:(

maar gelukkig duurt het nog maar een maand voordat ik hem weer zie dus dat gaat goed komen!
vanavond ga ik lekker niks doen denk ik. ik wist niet dat ik daar zo erg naar zou kunnen verlangen maar ik ben zo druk bezig de hele tijd, dat ik vanavond lekker niks ga doen!

spreek jullie snel!

kuskus!!! xxxx

  • 03 Augustus 2011 - 18:13

    Christiene:

    Heerlijk dat je het ZO !!!! LEUK HEBT !!!! en echt naar je zin.
    Ha leuk om te horen dat Thomes is geweest, vreselijk dat afscheid hahaha. Maar gaat weer helemaal goed komen toch ?
    Nog een fijne tijd gewenst door ons allemaal van Camping de Wielerbaan in Wageningen

  • 03 Augustus 2011 - 18:45

    Mama:

    Hey Leonie, dat gaat snel om he, zo'n bezoek van Tomes! Nog maar een maandje, dan ben je weer terug in Nederland. Welke dag kom je precies terug? En heb je dan vakantie?
    Wat ik me nou al een poosje afvraag: is die man met de hamer nog langs geweest? ;-)

  • 08 Augustus 2011 - 22:07

    Tomes:

    hee lieverd ik vind het fijn dat je het leuk vond dat ik er was. ik vond het zelf ook erg leuk op mallorca. we moeten snel maar eens samen op vakantie gaan. ik heb erg genoten van de shows.

    xxx love you

  • 10 Augustus 2011 - 11:23

    Jos:

    Nog een paar dagen, en dan ben ik op het eiland mallorca.
    Ik vertrek vrijdag ochtend om half elf en dan ben ik ongeveer om 3 uur in het hotel calla millor.
    Dan kom wel naar jouw hotel.
    Tot gauw

  • 11 Augustus 2011 - 08:01

    Renate V.:

    Hallo Leonie,

    Ik heb deze site van je mams gekregen op het verjaarsfeestje van tante Catherina (toen zij en nicht Hellen in NL waren). Dat is dus al weer even geleden...
    Maar het is nog veel langer geleden dat wij elkaar voor 't laatst hebben gezien. Volgens mij op het feest van oom Leo en tante Hannie. Heel leuk om te lezen wat je zoal meemaakt daar in Spanje! Ik ga nu zeker vaker kijken of je iets nieuws hebt geplaatst :-)
    Veel plezier nog daar!

    Liefs van Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 21997

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: