Geweldig!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu Geweldig!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

Geweldig!!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

18 Juli 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!!!

op dit moment gaat alles super! ik heb het reuze naar mijn zin hier en ik wil nog niet naar huis!!

alles is veel beter geworden sings mark weg is. we zijn erachter gekomen dat mark helemaal niet zo'n goede jongen was! hij is bij iedereen geld schuldig! alle mensen van het team, mensen van de bar, en zelfs mensen die hier in clubs werken. en niet een klein beetje geld! in totaal gaat het om duizenden euro's!! ook heeft hij het animatie geld (130) gestolen en de beamer van het hotel. en als dat nog niet genoeg was, heeft hij de spullen van tomas ( psp, laptop, camera) aan een man gegeven die hij geld schuldig was. hij heeft de spullen als een 'borg'gegeven zonder iets tegen tomas te zeggen. nouja die spullen zien we dus nooit meer terug! ook zijn we erachter gekomen dat hij verslaafd was aan de coke en daar dus al het geld voor gebruikte. maarja gelukkig zijn we nu van hem af! hij is ontslagen bij fiesta consulting en heeft het eiland al verlaten.

in het werk gaat alles nu heel goed. onze nieuwe head entertainer heeft heel veel ervaring en hij is heel georganiseert. dat werkt heel prettig. ook zijn we nu als team veel hechter geworden en doen we veel leuke dingen samen!

en.. volgende week komt Tomes!! dus alles word alleen nog maar beter hoop ik! ook zal ik een aantal leuke foto's erop zetten zodat jullie kunnen zien hoe het hier is!!

spreek jullie snel weer!!
dikke kus!! xxxxx

  • 19 Juli 2011 - 13:36

    Hanneke:

    Hoi Leonie,
    Fijn dat alles weer goed is gekomen. Wat een schrik dat die Mark alles onder jullie ogen wegpikte! Hopelijk ben jij niet bestolen.
    We hebben het afgelopen zondag heel leuk gehad met de 85e verjaardag van oma Schrijen, het was weer een dolle boel. Ik zal de foto's op Facebook zetten dan kan jij ook een beetje meegenieten.
    Leuke foto's: ziet er gezellig uit! Lekkere toetjes!
    Veel plezier straks met Tomes!
    Veel liefs, Hanneke en Dirk

  • 20 Juli 2011 - 03:22

    Ellen:

    Hoi, ik heb je verslag weer met genot zitten lezen. Prachtige foto's, mooi water daar.
    Toedeloe, blijf schrijven!

  • 20 Juli 2011 - 16:04

    Tomes:

    mooie foto's ja lieverd ziet er gezellige uit. ik wil ook graag zwemmen in blouw water :(. nog een paar dagjes en dan ben ik daar ook.

    xxx love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 22000

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: