Hola! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu Hola! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

Hola!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

25 Mei 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!

leuke reacties weer! ik blijf het zeggen maar ik vind het echt leuk om dingen vanuit holland te horen!

wat is er weer veel gebeurt. helaas is het niet allemaal leuk. maarja ik ben niet zo vrolijk vandaag. ik zal wel bij het begin beginnen.

gisteren was Sanaa weer naar me toe gekomen met groot nieuws. ik ga naar een ander hotel. ik was niet helemaal voorbereid op dat nieuws en wist niet zo goed of ik nou blij of verdrietig moest zijn. ik heb het hier heel erg naar mijn zin en wil hier niet weg ofzo.. maar ik kan hier niet alle dingen doen die ik moet doen voor mijn school. ik moet activiteiten doen met alle doelgroepen en omdat hier alleen maar jongeren zijn is dit geen goede plek voor mij. waarscheinlijk ga ik over 2 weken naar de andere kant van Mallorca naar het floriana hotel.( pap, zeg alsjeblieft dat je nog geen hotel in magalluf geboekt hebt!!) heel spannand voor mij want dat zit ik weer in een nieuwe omgeving met nieuwe mensen en moet ik alles weer opnieuw leren. ook moet ik afscheid nemen van mijn collega's hier en dat vind ik heel jammer. ik begin nu ook net te wennen aan dit hotel en deze omgeving.. maar het Floriana hotel scheint heel goed te zijn. ze hebben een entertainment team van 8 personen en doen bijna elke avond shows. toch blij ik een heel dubbel gevoel hebben.

ook had ik gisteravond een enorme ruzie met tomes hierover. aangezien hij een hotel hier geboekt heeft en geen annuleringsverzekering heeft. en dus niet zeker weet of hij zijn geld wel terug kan krijgen. ik vond het niet eerlijk dat hij boos was op mij want ik kan er niks aan doen. ik heb er niks over te zeggen. als er gezegd word dat ik naar een ander hotel moet, dan moet ik gaan. ook is dit voor mijn school en moet ik dus doen wat het beste is voor mij. ik snap heel goed dat hij ervan baalt. maarja ik kan er niks aan doen. het is nu gelukkig wel weer goed maar toch blijf ik een naar gevoel hebben daarover.

en.. als klap op de vuurpijl werd ik vanochtend wakker gemaakt door peter dat er iets fout was gegaan met mijn was. ik kom beneden en ik wist niet wat ik zag. de helft van mijn kleding is naar de filistijnen. voor ik mijn was deed, hebben ze bleek gebruikt in die wasmachtine. en er is waarscheinlijk bleek achtergebleven in de wasmachine. ik kan bijna al mijn kleding in de kliko flikkeren. 6 shirts, 2 jurkjes, 4 onderbroeken, een trui,een broek en 4 paar sokken. echt balen! ik ben naar de directeur gegaan en om een vergoeding gevraagt maar dat kan hij me helaas niet geven. dus ik kan van mijn eerste loon kleding gaan kopen. heel fijn. ik heb nu bijna niks meer om aan te trekken. ik heb er een paar foto's van gemaakt. van de zwarte kleding kan je het niet zo goed zien.. maar de rest wel. het werd me allemaal een beetje teveel vanochten en ik ben ik tranen uitgebarsten. ik baal er zo erg van want ik heb gewoon het geld niet om allemaal nieuwe kleding te kopen.

dusja mijn vrije dag is tot nu toe niet echt leuk. ik ga zo maar naar palma om wat nieuwe kleding te kopen.

ik hoop echt dat het nieuwe hotel leuk is. ik vind het echt heel spannend allemaal. maarja ik laat het maar gewoon op me afkomen en hoop er maar het beste van.

sorrie dat het vandaag zo'n deprimerend verhaal is maarja ik er ook echt niet blij mee wat er nu allemaal gebeurt.
hopelijk ben ik de volgende keer wat vrolijker!

Byee!! xxx

  • 25 Mei 2011 - 14:20

    K.L.E. Ding:

    Hahaha

  • 25 Mei 2011 - 14:24

    Mama & Esther:

    we vinden het heel erg voor jou :(
    virtuele huggies van ons!
    xxxxxxxx

  • 25 Mei 2011 - 15:21

    Ellen:

    Heh, jakkes! Ik heb gelijk zin om jouw shirtjes te pakken, en met naaimachine en verf een soort tie-dye designer effect te creeren, helaas woon ik iets te ver weg... Ik ga morgen ook op reis en ik moet er niet aan denken dat zoiets mij zou overkomen...
    Doegie

  • 25 Mei 2011 - 18:46

    Hanneke:

    Hoi Leonie,
    wat een trieste berichten allemaal! Maar, ik mag het natuurlijk niet zeggen, maar vroeger was het hip om met gebleekte kleding te lopen (soort batik). Misschien kan je een nieuwe trend zetten. Bewaar de foto's goed, want die kun je nog voor je verzekering gebruiken! Ook de bonnetjes van je nieuwe kleding bewaren. Ook jammer dat Tomes het niet zo leuk vindt dat je straks in een ander hotel zit, maar misschien is er nog iets te regelen. Inderdaad je studie is het belangrijkste! Eén ding; het komt allemaal weer goed en er zijn ergere dingen op de wereld!
    Veel liefs van je tantetje!

  • 25 Mei 2011 - 19:16

    Oma:

    Ach lieve schat, wat ontzettend naar voor je. Ik kan me voorstellen dat het balen is. Helaas komen zulke tegenvallers in het leven vaker voor. Ook dit moet je maar zien als een les en laat je maar niet klein krijgen. Kop op hoor ! Opa zou zeggen; Ach, de wereld vergaat niet, er zijn erger dingen. Veel liefs, oma.

  • 25 Mei 2011 - 19:58

    Tomes:

    hee lieverd. alles goed? dat is wel verveld zeg van je kleding. ik heb gekeken voor een auto in mallorca het is nog best wel te betalen, het kost ongeveer 30e per dag. dus ik denk dat ik hem gewoon een hele week ga huren. want ik kan niet annuleren zonder een goede rede. zeggen ze maarja dan moet het maar zo. wanneer ik bij je ben kunnen we nog wel even gaan winkelen. en nogheel veel plezier. ik vind het heel goed en dapper van je dat je zo ver weg bent in je eentje. xxx love you

  • 25 Mei 2011 - 20:06

    Mariella:

    Jezus christus!

    Sorry maar lekker verhaal zeg. Floriana hotel waar zit die precies?
    Dan kunnen we nog eens afspreken meid!

    Liefs

  • 26 Mei 2011 - 18:14

    Christiene:

    Hee, wat een leuk reisverslag.
    Bedankt dat je dat aan mij hebt doorgegeven, ga je zeker af en toe volgen........
    Ha ha Jij moet schrijfster worden. Je schrijft zo gezellig ! Hoewel.......wat een toestand met dat andere hotel en je vriend en dan die was....Ja echt ff om te janken. Maar ik sluit me helemaal bij je oma aan.
    Het is een levensles waar je weer van leert, en er zijn echt veel ergere dingen. Je ziet maar dat Tomes een auto gaat huren dus dat is alweer opgelost.
    Nou zet hem op en ik ga je in de gaten houden.

    Volgende week hemelvaartsdag en dan weer Pinksteren..Ja we staan dan weer vol en dus een drukke tijd. Heel fijn dat we Melvin hebben als stagebegeleider, die neemt een hoop stress bij ons weg. Wel moet nog steeds iemand de Wieliekar leren rijden, want dat doen Nico en Roby nog steeds.
    Hee Leonie we spreken elkaar weer.
    Geniet van deze super leuke tijd in je leven !!!!!!! Later kijk je er met weemoed naar terug !!!! EN DAT IS NU !!!!!!!
    Daag groeten van Christiene
    en natuurlijk de rest van Camping De Wielerbaan in Wageningen ( ff reclame maken www.wielerbaan.nl ) hahahaha DAAG!

  • 26 Mei 2011 - 18:34

    Chrsitiene:

    Heb jij twitter ?

  • 27 Mei 2011 - 12:25

    Jan & Jacqueline:

    Hai lieve Leonie,
    Wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je een beetje baalt!
    Ander hotel, ruzie met Tomes en dan ook nog je kleding wat verpest in de wasmachine. Ik geloof dat ik het ook niet droog zou kunnen houden. Het is dan allemaal een beetje teveel. We hopen maar dat gauw de zon weer voor je gaat schijnen. TIP: zorg dat je je kledingbonnetjes bewaar want misschien kan je het declareren onder je reisverzekering. Veel succes, dikke kus Jan & Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 22003

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: