jeeeh eerste show gedaan! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu jeeeh eerste show gedaan! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

jeeeh eerste show gedaan!

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

21 Mei 2011 | Spanje, Madrid

hallo allemaal!

haha eigenlijk heel toevallig. maar woensdagavond (de avond dat ik het vorrige reisverslag had geplaatst) werd ik opgebelt door jeroen of ik aub naar het panama hotel wou komen omdat ze nog een meisje nodig hadden in hun show. ze waren aan het repeteren. dus ja ik gelijk een taxi gepakt er daar heen gegaan natuurlijk! het ging best wel goed en ik mocht dus meedoen aan hun show! na de repetitie waren we nog met z'n allen uitgeweest en dat was heel gezellig!

de avond daarnaa moesten we weer reperteren en zijn we doorgegaan tot half 3 (in de nacht!) ik ws helemaal kapot maarja op vrijdag (de dag daarna dus) hadden we al de uitvoering. ik moest 4 dansen doen. dirty dancing, its raining men, moulin rouge en thriller. ik denk dat ik dat toch best snel onder de knie heb gekregen.

vrijdag avond was dus de uitvoering. iedereen was heel gestrest haha. hun 2 head entertainers zijn italiaans dus die hebben een behoorlijk temprament. maar de showw ging best wel goed en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. we gaan waarscheinlijk deze show om de 2 weken doen. dus ik hoop dat ik het kan blijven combineren met dis hotel. maar dat zal wel goed komen denk ik.

verder ben ik gewoon aan het werk en gaat alles zo'n beetje zijn gangetje. alleen zitten er nu alleen maar engelse jongeren in dit hotel en dat is wel een vrij lastige doelgroep. ze willen niet meedoen aan de activiteiten want overdag hebben ze een kater en sávonds zijn ze er niet want dan zitten ze in de kroeg. dus we hebben nu niet zoveel te doen. is wel irritand want zo gaat de tijd wel erg langzaam. maarja we moeten gewoon wachten tot het hoog seizoen begint. ook is het heel vervelend omdat zze de hele tijd dronken zijn.ik heb al een aantal keer mensen moeten proberen wakker te maken omdat ze knock out op de vloer liggen. en mensen die luidruchtig zijn als ze terug komen van het stappen om 5 uur snachts.

nou dat was het weer vooor vandaag. binnenkort meer spannende verhalen!:P

Byeee!! xxx

  • 21 Mei 2011 - 18:12

    Tomes:

    zozo lieverd dirty dancing nog wel. kun je het niet voor me opnemen ben wel heel benieuwd naar die dans. kun je het niet opnemen ofzo. nou ja ik ga even boodschappen doen hou van je lieverd.xxx love you lekkere dirty dancer van me

  • 21 Mei 2011 - 19:21

    Mama:

    Hoi Leo, goed dat het zo snel gelukt is, gefeliciteerd met het resultaat!
    Ja, wij willen hier natuurlijk ook graag foto's van zien! Misschien volgende keer iemand inschakelen? Kus mama

  • 21 Mei 2011 - 19:29

    Ellen:

    Goh, soms denk ik dat je werk meer op zusterschap (zorg/verpleging) ligt dan op entertainment....

  • 22 Mei 2011 - 10:59

    Hanneke:

    Hoi Lenonie, Wat geweldig dat je in dat andere hotel mag optreden, doet inderdaad denken aan de film Dirty Dancing! Maar denk wel aan je eigen lieve Tomes, maar dat zit wel goed! Balen met die Engelsen, dat is dus nog niks veranderd, vergeleken met vroeger! Inderdaad als straks het hoogseizoen begint en de Nederlanders komen, dan komt dat wel weer goed!!!
    Veel liefs, ook van oma, Hanneke

  • 23 Mei 2011 - 13:32

    Jan & Jacqueline:

    Ja, Leonie, ik weet ook hoe dat gaat toen ik nog jong was. S'avonds veel drank en overdag je roes uitslapen en dan moet je niks hebben van het animatieteam, maar gooi je charmes in de strijd en wie weet trek je dan volle zalen. Succes ermee en leuk dat je ons op de hoogte houdt. Adios,
    dikke kus,Jan & Jacqueline

  • 23 Mei 2011 - 21:43

    Abby:

    Hee Leonie,

    Wat leuk om je blog te lezen! Ik moet opbiechten dat ik niet alles heb gelezen, vanaf 'op de fiets' ;). Het klinkt heel gaaf wat je allemaal doet en als ik het zo lees leer je zo veel! Alleen op pad, mensen aanspreken, dingen regelen. Heel gaaf hoor, ik wou dat ik ook al in het buitenland was! Spreek je eigenlijk vooral Spaans of Engels?
    Vervelend dat er niet zoveel meisjes om je heen zijn, hopelijk helpt het een beetje dat je een meisjesberichtje op je blog hebt staan nu;).
    Leuk ook dat je in de shows heb meegedanst, en gaaf dat je ook zo erin kon stappen!
    Even een update van wat er hier nu is: Wij (Natalie en ik) zitten nog in onze examens, is heb er nu 5 van de 8 gehad, en Natalie geloof ik 4 van de 8. (vrijdag zijn onze laatste examens) Hier is het lekker weer en zo snel ik kan bedenken gaat alles goed.
    Wat gaaf trouwens dat je een fiets hebt! zo zie je maar weer dat een Hollandse(waar op de wereld dan ook) niet zonder een fiets kan!
    Ik heb alweer zin om je volgende blog te lezen om te kijken wat je daar allemaal beleeft!
    Heel veel liefs uit Holland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 22000

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: