een weekje later - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu een weekje later - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

een weekje later

Door: leonieschrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

18 Mei 2011 | Spanje, Madrid

haaj allemaal

dankjewel voor alle leuke reacties!!
nou er is weer een week voorbij en heb nu dus weer vrij haha. jammer genoeg is het geen lekker weer. ik heb even op het strand gelegen maar het was echt te koud. dus na een uurtje wilde ik weer terug gaan naar het hotel.. maar ik zag een jongen van hotel los antilles jeu de boules spelen met wat gasten. voor mijn stage moet ik shows doen, maar ik mijn hotel is daar helaas geen gelegenheid voor omdat we maar met z'n 3en zijn. dus ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt en ben op de jongen afgestapt en mezelf voorgesteld en gevraagd of ze in hun hotel wel shows deden en of ik daaraan mee kon doen. hij zei dat ze grease deden en nog een aantal andere shows en hij nam me mee naar zijn baas. dus aan haar heb ik mijn verhaal nog een keer verteld maar helaas kan ik niet met hun meedoen want ik heb geen contract bij hun en als ze gepakt zouden worden, zouden ze een heel groot probleem hebben. duss helaas pindkaas.

maar sanaa gaat proberen te regelen dat ik in hotel panama waar jeroen zit shows kan doen. ik hoop het echt want anders moet ik overgeplaatst worden naar een ander hotel en dat zou ik wel jammer vinden want ik heb het wel naar mij zin hier. ik heb een leuk team en ik begin de mensen hieromheen ook een beetje te leren kennen.

afgelopen zaterdag om half 5 in de ochtend werd er opeens op mijn deur geklopt. ik schrok me kapot. ik dacht dat er iets aan de hand was! doe ik de deur open, staan jeroen en bjorn voor mijn deur als verzopen katjes. haha. ze waren naar BCM geweest en er was een schuimparty. dus ze waren helemaal nat geworden. maar de taxichaufeur wou ze niet nat in de taxi hebben. dus ze konden niet naar huis komen. en vroegen ze of ze bij mij konden slapen hahah. noujja geen probleem natuurlijk. ze waren vet dronken dus ze vielen gelijk in slaap. maar ik moest wel lachen toen ik de volgende ochten wakker werd en ik mijn collega's het verhaal vertelden.

ook mis ik nu toch wel heel erg een meisje om me heen. mijn collega's zijn jongens en de mensen uit mijn klas waarmee ik naar mallorca ben gegaan zijn ook alleen maar jongens. dus dat is wel erg jammer. maarja is niet zoveel aan te doen..

spreek jullie snel weer!

Byeee!!

  • 18 Mei 2011 - 17:28

    Tomes:

    zolang je maar in magaluf overgeplaatst word want anders heb ik voor niks een hotel in magaluf geboekt. xxx love you

  • 18 Mei 2011 - 17:45

    Ellen:

    Mooie foto's hoor, Prachtige gebouwen!

  • 18 Mei 2011 - 19:51

    Hanneke:

    Hoi Leonie,
    Zal ik dan maar bij je langs komen, dan kan je toch even kletsen met een "meisje"! Haha! Jammer datje niet met de show in dat andere hotel kan meedoen, hopelijk kan Sanaa iets voor je regelen. Ik ga morgen naar oma en zal dan de printjes van je verhalen geven. Ze moest wel erg lachen toen ik haar het verhaal vertelde van je onvrijwillige duik in het zwembad!
    Veel liefs, Hanneke

  • 19 Mei 2011 - 12:56

    Mama:

    Er zijn toch wel meisjes op Mallorca?
    Gewoon deze procedure herhalen:
    ..dus ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt en ben op de jongen afgestapt en mezelf voorgesteld en gevraagd of... maar dan bij een meisje!
    ;-) Lufjoe, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Hallo allemaal! Op 20 februari vertrek ik naar het mooie eiland Curacao. Ik ga 5 maanden stage lopen op het Santa Barbara beach & golf resort op de afdeling Events. Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen tijdens mijn stage. Veel leesplezier en ik zie jullie in Augustus weer! liefs, Leonie

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 22002

Voorgaande reizen:

20 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage Curacao

27 April 2011 - 02 September 2011

Stage Mallorca

Landen bezocht: