Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Leonie Schrijen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Leonie Schrijen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

18 Februari 2015 | Nederland, Amersfoort

Hallo allemaal!

Vrijdag is het eindelijk zover! Dan vertrek ik met het vliegtuig naar de andere kant van de wereld; Curacao!

Ik ben druk bezig met de laatste dingen regelen, inpakken en afscheid nemen want helaas hoort dat er ook bij.

Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn avonturen op dit zonnige eiland. Natuurlijk zal ik jullie ook overladen met mooie, zonnige foto's om jullie een beetje jaloers te maken haha!

Veel leesplezier alvast en de volgende keer dat jullie van mij zullen horen zit ik (als het goed is) al op Curacao! (spannend!!)

Liefs,
Leonie

• 18 Februari 2015 - 14:48

Jan & Jacqueline:

Heel veel plezier en succes tijdens deze geweldige stage op Curaçao! Spannend hoor!
    x Jan & Jacqueline

• 18 Februari 2015 - 15:47

Tonny:

Ha Leonie,
    Veel succes met de laatste voorbereidingen en sterkte met afscheid nemen. Wij wensen je een goede reis en een goed begin van je stage. We gaan je volgen!
    Albert en Tonny

• 28 Maart 2015 - 14:09

Jos Schrijen:

Hi Leonie

Alles goed met je, is je stage leuk, en heb je het naar je zin?
    Ik heb mijn ticket geregeld en kan over twee weken naar je toe komen.